1 854 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Förslag på byggare - tillbyggnad södra Stockholm
Vet ett rivningsföretag som numera bygger också. Kolla med dem. xxxxxxxxxxxxxxxxxGoogla på nätet efter nummer.
/// Johan
/// Johan
pjop skrev:
Redigerat av moderator:
************ hette företaget ligger i Sollentuna. Ja jag heter Johan som 200 000 andra män födda på 70 talet :s. Ger rekomendationer på företag som jag själv eller någon av mina vänner anlitat i de olika syftena som efterfrågas. Synd på denna misstänksamhet 
Redigerat av moderator:
Moderator
· Stockholm
· 57 848 inlägg
Medlem Johan-74 är mycket riktigt just den vice VD som flera av er gissat sig fram till. Vi har stängt av honom från forumet, och den här gången bara redigerat bort företagsnamnet i inläggen.
Det är lite lustigt att man framhärdar att man inte har med firman att göra samtidigt som spåren var väldigt tydliga (vi moderatorer ser mer om personen).
Han skriver "Synd på denna misstänksamhet", Ja det är synd att vi skall behöva vara så misstänksamma, och tyvärr är det ju personer som denna Johan som gör att vi måste kontrollera allt.
Det är lite lustigt att man framhärdar att man inte har med firman att göra samtidigt som spåren var väldigt tydliga (vi moderatorer ser mer om personen).
Han skriver "Synd på denna misstänksamhet", Ja det är synd att vi skall behöva vara så misstänksamma, och tyvärr är det ju personer som denna Johan som gör att vi måste kontrollera allt.
Redigerat:
Klicka här för att svara