Freco #1 Medlem · Västerbotten · 217 inlägg 22 apr 2007 12:28 Freco Medlem Västerbotten 217 inlägg 22 apr 2007 12:28 #1 Hade inte byggahus.se behövt ett galleri där medlemmar får lägga upp bilder på sina byggen och där andra medlemmar kan rösta? Titta på Minhembio.com - Galleriets startsida Där finns det ett exempel på hur det kan se ut
Hade inte byggahus.se behövt ett galleri där medlemmar får lägga upp bilder på sina byggen och där andra medlemmar kan rösta? Titta på Minhembio.com - Galleriets startsida Där finns det ett exempel på hur det kan se ut
Marlen Eskilsson #2 Administrator · Skåne · 8 666 inlägg 22 apr 2007 22:36 Marlen Eskilsson Administrator Skåne 8 666 inlägg 22 apr 2007 22:36 #2 Jo, det behöver vi verkligen. Jag tror att vi har lyckats ordna ett sådant inom ett halvår. Du är inte den första som efterfrågar det (tror faktiskt att det var jag själv för flera år sedan).
Jo, det behöver vi verkligen. Jag tror att vi har lyckats ordna ett sådant inom ett halvår. Du är inte den första som efterfrågar det (tror faktiskt att det var jag själv för flera år sedan).
Freco #3 Medlem · Västerbotten · 217 inlägg 22 apr 2007 23:04 Freco Medlem Västerbotten 217 inlägg 22 apr 2007 23:04 #3 Där ser man! Kul att det ev är på gång! Tror att det skulle lyfta siten ännu mer. Ni gör ett strålande jobb, hoppas att ni delegerar så att ni inte bränner ut er, vet själv hur lätt det är.
Där ser man! Kul att det ev är på gång! Tror att det skulle lyfta siten ännu mer. Ni gör ett strålande jobb, hoppas att ni delegerar så att ni inte bränner ut er, vet själv hur lätt det är.