Hade inte byggahus.se behövt ett galleri där medlemmar får lägga upp bilder på sina byggen och där andra medlemmar kan rösta?

Titta på Minhembio.com - Galleriets startsida

Där finns det ett exempel på hur det kan se ut
 
Jo, det behöver vi verkligen. Jag tror att vi har lyckats ordna ett sådant inom ett halvår. Du är inte den första som efterfrågar det (tror faktiskt att det var jag själv för flera år sedan).
 
Där ser man! Kul att det ev är på gång!

Tror att det skulle lyfta siten ännu mer. Ni gör ett strålande jobb, hoppas att ni delegerar så att ni inte bränner ut er, vet själv hur lätt det är.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.