Hej, vad händer om jag inte får sålt huset i år och jag har lagt ut kostnader för styling, annonsering etc
Kan jag dra av dem om 2 år, ifall jag säljer huset då, fast kostnaderna var det här året (+antagligen om 2 år)
eller blir avdragsrätten förlorad om man inte får sålt huset samma år?