S sybrig #1 Medlem · 22 inlägg 2 feb 2005 15:08 sybrig Medlem 22 inlägg 2 feb 2005 15:08 #1 Hej! Hur är det nu med Garbo. Vi har gjort bygganmälan under december månaden- kommer vi att behöva teckna en Garbo försäkring? För övrigt, jag har hört rykter att de har aldrigt betalat ut nånting! bregje
Hej! Hur är det nu med Garbo. Vi har gjort bygganmälan under december månaden- kommer vi att behöva teckna en Garbo försäkring? För övrigt, jag har hört rykter att de har aldrigt betalat ut nånting! bregje
DragonLady #2 Medlem · Västra Götaland · 780 inlägg 2 feb 2005 18:29 DragonLady Medlem Västra Götaland 780 inlägg 2 feb 2005 18:29 #2 Om du läser övriga trådar får du en del svar..... http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Forsakringar;action=display;num=1103060911
Om du läser övriga trådar får du en del svar..... http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Forsakringar;action=display;num=1103060911