Hej!
Hur är det nu med Garbo. Vi har gjort bygganmälan under december månaden- kommer vi att behöva teckna en Garbo försäkring?
För övrigt, jag har hört rykter att de har aldrigt betalat ut nånting!
bregje
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.