Jag har ett Elektro Skandia Galaxy G2/44 i mitt hus och jag går bet på att lösa hur telefonmodulen ska skicka SMS till min telefon. Med hjälp av support har jag konstaterar att "allt" verkar rätt men jag får inget SMS ändå. Jag IP telefoni som kanske spelar roll? Någon som har erfarenhet?