Jag har ett Elektro Skandia Galaxy G2/44 i mitt hus och jag går bet på att lösa hur telefonmodulen ska skicka SMS till min telefon. Med hjälp av support har jag konstaterar att "allt" verkar rätt men jag får inget SMS ändå. Jag IP telefoni som kanske spelar roll? Någon som har erfarenhet?
 
Tror att du får fler och bättre svar om du ställer frågan under delforumet teknik.
Där diskuteras ofta larmfrågor.

/ J
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.