Hej!
Funderar på att med en utbyggnad även höja befintligt tak så att det går fixa tre rum och en toa. Det jag undrar över är hur högt väggliv som är "vanligt". Jag får ej bygga hur stort som helst och kan tänka mig att ha snett tak på övervåningen och då "spar" jag lite m2 enligt hur det mäts med tanke på ståhöjd mm.
Hoppas någon tycker tråden är intressant.
Guran1