Verkligen fint jag gillar infällda luckor o inte dom utanpå liggande som blivit standard.
Skall själv också försöka mig på ett kök så småningom men min Triumph Spitfire måste bli klar så jag kan rulla ut den från verkstan och få plats med snickerigrejer, vill inte blanda olja o trä samtidigt i samma utrymme.