Hej!
Nyligen har min dimmer som är kopplad till takdimmern börjat bete sig annorlunda. Med ojämna mellanrum så tar det 10 sekunder innan ljusen går igång. Det har inte alltid varit så, utan började ganska nyligen.
Någon som har några idéer på vad jag kan göra och vad orsaken är?
Tacksam för all input!