Tänkte att jag skulle placera mitt fördelarskåp till golvvärmen bakom handfats spegeln på toan.
Spegeln 90x90
Skåpet 80x75
Skulle detta kunna funka?
Är de ok att sätta fördelarskåpet så högt eller måste de va på 50cm?
Tänkte att jag skulle placera mitt fördelarskåp till golvvärmen bakom handfats spegeln på toan.
Spegeln 90x90
Skåpet 80x75
Skulle detta kunna funka?
Är de ok att sätta fördelarskåpet så högt eller måst de va på 50cm?
hej,
det finns inget som hindrar dig till att göra detta.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.