Väldigt snygg ljus om man sätter upp tillräckligt antal, alternativt använder spottarna till lite dramatiska effekter som Molarin. Blir ju skitsnyggt med spelet mellan ljus och skugga över badkaret exempelvis. Bäst är nog som Molarin gjort, spottar för allmänljus och lite snygga detaljer med pendlar eller andra armaturer. Risken är dock att belysningen blir så dyr att man inte har råd med shampoo-hylla och får ställa flaskorna på golvet ;-)

Fast hyllan är kanske som golvlister, sista detaljen på renoveringen blir aldrig gjord!
 
  • Gilla
molarin
  • Laddar…
P Pin skrev:
[bild]

Spotlights tycker jag är snyggare och ger bra ljus.
Dimmer om du vill bada med lite behagligare ljus.
För kortare besök tänder jag oftast bara över spegeln i badrumsskåpet. Dusch med fullt ljus.

Hej,
Helt annan fråga! Vart har du köpt din badrumsmöbel? Kommoden alltså?
 
V Valoba skrev:
Hej,
Helt annan fråga! Vart har du köpt din badrumsmöbel? Kommoden alltså?
kommod och spegelskåp från Vedum
 
M molarin skrev:
Badrum på 7 kvadrat i vinkel. 4 spottar, tre armaturer över spegel och en pendel över växt. Dimmers på allt. Riktigt nöjd!
Vilket fint badrum! Vad har ni för pendel över växten? Superfin.
 
B BettyBo skrev:
Vilket fint badrum! Vad har ni för pendel över växten? Superfin.
Tack! Hide-a-lite Globe heter pendeln.
 
  • Gilla
BettyBo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.