Håller på och gör de sista justeringarna av skåpsstommarna (IKEA Metod) inför leverans och montering av stenskivorna som leverantören kommer med på måndag. Har någon erfarenhet av liknande och kan svara på dessa frågor:
1. Ska skåpen skruvas ihop med varandra?
2. Kan lådor med innehåll sitta i stommarna under montering?
3. Om det skiljer 1-2 mm på höjden på stommarna i samma sektion (svårt att få dem exakt lika höga), finns det risk att stenskivan knäcks eller brukar de som monterar kolla upp det och kan de justera med silikon/kilar el dyl?
Hls MatsQ