Skall tilläggsisolera golvet på stugan som ska bli en liten bostadshus. Har taigt upp golvet, och undrar nu om jag ska ta bort det befintliga isoleringen eller sätta ny.

Sen undrar jag om man skall sätte någon folie elller nånslags plast underst. stugan är står på ribbor.
Skall sätte vattenburengolvvärme.

Tack för svar.
MVH Jontte28
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.