Köp en Mercedes Rost-Klass så kan rosten bli sann! d^_^bestwing skrev:HEJ!!!
nåt jag hatar så är det dessa förbannade kvistgenomslag man får på alla karmar,dörr å fönster...
fula svagt bruna fläckar..
dåligt av tillverkarna att inte försegla dessa bättre.
att reklamera vad jag tycker man skall få göra är uteslutet om inte det är mer täckt än en viss % av karmen vad jag förstått (10% ???)
jag är en väldigt pedantisk person inom bygg å detta hatar jag.
man vill riva ner skiten å köpa nytt men efter ett tag hamnar man på ruta 1 igen.
köper jag en bil så vill inte jag att dörrana nedtill skall börja rosta efter 2 år för dom har ej förseglat ordentligt lr inte använt galvad plåt m.m.
händer det ja då får jag det fixat å utbytt.
ursäkta denna tråd jag drar upp å alla svordomar men e faktiskt ARG!!!
kommentera gärna å diskutera!!!
mvh
estwing
var skrev han att du jämt var sur?estwing skrev:hmmm lr komiskt att du inte diskuterade det som tråden handlade om...
är för det mesta en glad å trevlig person men när saker å ting inte ÄR som det SKA va då blir jag sur å förbannad.....
så det dära om att jag JÄMT är sur kan du förtydliga till mig genom ett pm.
MB77: förjädrigt att det blir såhär.
saken är att dom flesta karmar, framförallt dörrkarmarna så får man dessa genomslag.
kul att du fick bytt ut skiten.
hoppas du får det igen å igen å igen:wow::wow::wow:
jag får ta en funderare hur jag skall göra här.
antingen om man kan försegla på plats lr om man skall riva ner allt.....
mvh
estwing
Han menade nog att du uttryckde dig diplomatiskt fast du var arg just i denna fråga..
De fönster jag monterar har inga kvistar vända mot insidan eller utsidan kan dock finnas i falsen som syns när man öppnar fönstret. De har ej heller några urborrade kvistar. Tyvärr får jag inte göra reklam här....
Renoverare
· Gävleborg
· 8 216 inlägg
Klicka här för att svara