Hej

Tänkte byta fönster och vill använda standardmodulmått, 9x13.

Har mätt upp att fönsterhålet är 93 x 133 cm - Blir ganska glest runt om då (fönstret jag kikat på mäter 88 x 126,5).

Bör man trycka in nån panel då för att tighta till det eller är det bara att dreva på?

Tack på förhand för svar!

mvh
 

Bästa svaret

E
Långa karmskruv och bred drevremsa så är det inga problem.
 
  • Gilla
Chansarmest
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.