Hej
Tänkte byta fönster och vill använda standardmodulmått, 9x13.
Har mätt upp att fönsterhålet är 93 x 133 cm - Blir ganska glest runt om då (fönstret jag kikat på mäter 88 x 126,5).
Bör man trycka in nån panel då för att tighta till det eller är det bara att dreva på?
Tack på förhand för svar!
mvh