Hej,
Håller på och bygger ut vår altan. Vi lägger med thermowood som den tidigare trallen också är I brädorna finns ett fräst spår men den nya trallen är inte lika djupt spårad som den gamla(!) där vi lägger profix t clips, så det blir några mm större i avstånd vilket inte blir bra eller snyggt. Vad kan vi göra? Någon som varit med om detta eller har några tips? se bilderna så blir det lättare att förstå
Jag skulle struntat i plastduttarna bara och monterat trallen som vanligt, är väl knappast något krav att använda dom från tillverkaren? Eller gäller inga garantier om du monterar tätare?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.