3 961 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
För mycket läckage i spabadet
Har fått frysskador i spabadets rörsystem. Cirkulationen verkar ok så tänkte om man kunde plugga igen alla andra hål. Behöver bara cirkulationen och värmen.
Någon som har tipps på hur jag ska göra?
Tänkte fogskum för att bilda en propp och sedan använda typ silikon för att täta mot fogskummet.
Någon som har tipps på hur jag ska göra?
Tänkte fogskum för att bilda en propp och sedan använda typ silikon för att täta mot fogskummet.
Ingen som har någon Idé?P pacemaker100 skrev:
Renoverare
· Kalmar
· 3 054 inlägg
Det funkar säkert men är det inte bättre att lösa problemet?
Klicka här för att svara