Hej
det uppstår en glipa på några mm och gummilisten sluter inte tätt mot brunnen som orsakar lukt. Har tätat med våtrumssilikon runtomkring men det håller ett tag sen släpper den. Dessutom är det ingen optimal lösning då jag ej kan ta bort insatsen för rengöring.
Finns vattenlåsinsats som är något större diameter? Eller behöver ja ny O ring ?
JAFO
RSK 7137020
/Lars
det uppstår en glipa på några mm och gummilisten sluter inte tätt mot brunnen som orsakar lukt. Har tätat med våtrumssilikon runtomkring men det håller ett tag sen släpper den. Dessutom är det ingen optimal lösning då jag ej kan ta bort insatsen för rengöring.
Finns vattenlåsinsats som är något större diameter? Eller behöver ja ny O ring ?
JAFO
RSK 7137020
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/Lars
Redigerat:
Jag har tyvärr inget bra svar trots en del letande men jag har exakt samma problem. Bytte O-ring men det gav ingenting. Jag mailade Jafo nyss så vi får se om de svarar. Det känns ju som att de saknas en del minst sagt.
I denna tråd så har någon fått höra från Jafo att de hade en serie där de här isatserna blev för små. Jag kontaktade dem igår kväll och fick svar i morse att de skickar en ny insats gratis: https://www.jafo.eu/kontakt
Klicka här för att svara