Medlem
· västra götaland
· 212 inlägg
Tack för svar! Ursäkta att det dröjt med svar från min sida, annat kom emellan.
Nu har iaf äntligen semestern kommit och jag har skruvat loss salningen för att måla dem svarta. Och precis som ni säger täcker de för en liten glipa ända ner till plåten. Funderar ändå på att ta av nån cm och fasa av lite så den inte står direkt på plåt och betong. Är det en dum idé?
Nu har iaf äntligen semestern kommit och jag har skruvat loss salningen för att måla dem svarta. Och precis som ni säger täcker de för en liten glipa ända ner till plåten. Funderar ändå på att ta av nån cm och fasa av lite så den inte står direkt på plåt och betong. Är det en dum idé?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det ska vara lite luft ner till marken, annars suger träet fukt och ruttnar.
Klicka här för att svara

