Jag har fått finska fönster installerade efter många turer. Nu är, flera, men speciellt ett av dem snett installerat. Hur mycket kan jag acceptera i avvikelse?
Förutom lång väntan och sneda fönster, så har även två fönsterbänkar av marmor skadats vid installationen. Suck... Hur värderar man en sådan skada?