Mats.L skrev:
Jag har fått finska fönster installerade efter många turer. Nu är, flera, men speciellt ett av dem snett installerat. Hur mycket kan jag acceptera i avvikelse?

Förutom lång väntan och sneda fönster, så har även två fönsterbänkar av marmor skadats vid installationen. Suck...  Hur värderar man en sådan skada?

På den första frågan: Fönstren skall vara i våg.

På den andra frågan: Fönsterbänkarna skall du reklamera. Dom skall vara hela.

Lycka till
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.