Hejsan, väntar på leverans av 7st fönster med aluminium utsida såhar däför börjat grubbla på monteringen.
Vilket är att föredra? monterade i liv med ytter eller innervägg? har fått för mig att fodren på utsidan skjuts in under alu beklädnaden, eller?