Jag är på gång och ska byta regeln under ett av våra skjutfönsterpartier som mår riktigt dåligt. I samband med att det görs tänkte jag montera fönsterbleck för att förebygga framtida läckage. Inga problem tänkte jag - uppvik på insidan så är det klart!

Nu när jag tittade närmare på ena avslutet var det inte så enkelt som jag tänkt, hur gör man här?
Det enda jag kommit på hittills är att såga ett smalt spår i sidolisten där uppviket ryms, men innan jag ger mig på det tänkte jag höra här här om någon gjort på ett bättre sätt?
 
  • Närbild på skadad regel under skjutfönster med synlig detalj för potentiell montering av fönsterbleck.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.