Jag är på gång och ska byta regeln under ett av våra skjutfönsterpartier som mår riktigt dåligt. I samband med att det görs tänkte jag montera fönsterbleck för att förebygga framtida läckage. Inga problem tänkte jag - uppvik på insidan så är det klart!
Nu när jag tittade närmare på ena avslutet var det inte så enkelt som jag tänkt, hur gör man här?
Det enda jag kommit på hittills är att såga ett smalt spår i sidolisten där uppviket ryms, men innan jag ger mig på det tänkte jag höra här här om någon gjort på ett bättre sätt?