1 362 läst ·
28 svar
1k läst
28 svar
Fönsterbänkar till 70-talshus
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 695 inlägg
Vi har ett hus från 71, där är bänkarna sten som liknar den som heter Jura Grey i din länk.
Personligen tycker jag det är en rätt trist färg och hade föredragit en ljusare marmor.
Personligen tycker jag det är en rätt trist färg och hade föredragit en ljusare marmor.
Tack snälla. Har titta på Jura Grey och den känns verkligen 70-tal och är inte så tråkigt ändå tycker jag. Tror att jag sett den i något hus för länge sedan, så den känns bekant.13th Marine skrev:
Medlem
· Blekinge
· 12 235 inlägg
Har lite inredningsdetaljer 70-tals badrum om ni vill.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 695 inlägg
Och även långt senare fanns de att köpa här i stan vid en loppmarknad som fått tag i ett gammalt lager med eternitvaror. De hade även ett parti med brandsäkra långa handskar med texten 100 procent asbest. Jag sa till att det är mindre lämpligt men loppisen drevs av kommunen som en sysselsättning för personer med funktionsvariationer så ingen vidare respons.Magnus E K skrev:
Medlem
· Blekinge
· 12 235 inlägg
Mina har också 100 mm på skruvsidan. Jag har 8 st guldfärgade med A=120 mm och 5 st silverfärgade med A=140 mm. Skicka gärna PM om du är intresserad.Kristina Bonander1 skrev:
Klicka här för att svara