Har läst att om man inte vill eller har råd att byta ut sina fönster mot tre-glas så kan man ändå sätta dit ett extra glas på befintliga fönster om karmar och sånt är i bra skick.

Hur gör man? Vart vänder man sig? Vad kostar det??

Någon med erfarenhet??
 
TAck.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.