Har läst att om man inte vill eller har råd att byta ut sina fönster mot tre-glas så kan man ändå sätta dit ett extra glas på befintliga fönster om karmar och sånt är i bra skick.
Hur gör man? Vart vänder man sig? Vad kostar det??
Någon med erfarenhet??