Varför har man ett fönster i ett badrum som inte går att öppna?
Jag stötte på det idag hemma hos person och det verkar som om de tagit bort handtag/fönsterhakar och sen limmat igen fönstret i fönsterramen. Det är inte något jättestort fönster och det sitter rätt högt så jag antar att det inte är pga. säkerheten de förseglat fönstret.
Har ni nån ide varför man gör så? Varför vill man inte kunna öppna fönstret i badrummet?