Humlo
Varför har man ett fönster i ett badrum som inte går att öppna?
Jag stötte på det idag hemma hos person och det verkar som om de tagit bort handtag/fönsterhakar och sen limmat igen fönstret i fönsterramen. Det är inte något jättestort fönster och det sitter rätt högt så jag antar att det inte är pga. säkerheten de förseglat fönstret.

Har ni nån ide varför man gör så? Varför vill man inte kunna öppna fönstret i badrummet?
 
Frågade du inte varför.
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Humlo
kenneth5828 kenneth5828 skrev:
Frågade du inte varför.
Jo självklart! Men dom visste inte då de inte bott i huset så länge och inte själva satt in detta fönster för 20 år sen.
Jag tänkte ifall ni hade en aning, en gissning?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.