hej håller på o monterar folie på golv skall bli grovgång med tvättmaskin mm nu montterar jag folie efter anvisningar o mini 10mm spalt emmellan över där läggs en 10cm ca bred bostic tätremsa som lägges i ett membran lim o membran lim igen över ,men nu räcker inte våden på 3300 ,är ca 10 cm för kort då borde jag väl kunna skarva med 1cm emellan då endast sista våden är knappt 40 cm,är det nån som förstår ,svara gärna jag är mitt uppe i detmvh