Medlem
· Västernorrland
· 12 018 inlägg
Kan inte bero på mycket annat än att de pressat dåligt vid limningen eller så har den släppt i limningen senare.......
Kanon, alltid lättast så! En del hoar kan va ojämna men då borde den ha vart så där från början, oftast går hörnen lite neråt!Vildebill skrev:
Skulle gissa på att man får skär loss hon, ta bort silikonet, sen kolla va hon, om den är ok så är det bara att limma dit den igen
Klicka här för att svara

