Hej!
Vad kan detta på bifogade bilder bero på? Ser ut som att diskbänken ”putar” upp på vänster sida nedre hörn
 
  • Närbild på kanten av en diskbänk som putar uppåt i det nedre vänstra hörnet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Diskbänk som inte är jämnt monterad, skapar glipa på vänstra nedre hörnet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan inte bero på mycket annat än att de pressat dåligt vid limningen eller så har den släppt i limningen senare.......
 
Som personen innan sa.

Hur gammalt är det?
 
L Lopex skrev:
Som personen innan sa.

Hur gammalt är det?
Hej! Det är installerat augusti 2018 så väldigt nygjort!
 
Tycker du ska kontakta leverantören av kök eller bänkskiva, ser väldigt trist ut
 
L Lopex skrev:
Tycker du ska kontakta leverantören av kök eller bänkskiva, ser väldigt trist ut
Ok! Det var införskaffat hos HTH i sisjön så jag ringer dem och kollar! Återkommer!
 
Vildebill Vildebill skrev:
Ok! Det var införskaffat hos HTH i sisjön så jag ringer dem och kollar! Återkommer!
Kanon, alltid lättast så! En del hoar kan va ojämna men då borde den ha vart så där från början, oftast går hörnen lite neråt!

Skulle gissa på att man får skär loss hon, ta bort silikonet, sen kolla va hon, om den är ok så är det bara att limma dit den igen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.