Ska sätta upp lister på sidorna om fönstret nedan. (ovanpå fogskummet) Det jag undrar är om jag ska dra en sträng fogmassa på listens baksida så det blir riktigt tätt mot karmen? Eller är det bara att spika upp? :)
 
är det smygar du talar om?
om så är fallet limmar du dessa.

..//N
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.