L Leaff #1 Medlem · 357 inlägg 9 jun 2006 22:40 Leaff Medlem 357 inlägg 9 jun 2006 22:40 #1 Ska sätta upp lister på sidorna om fönstret nedan. (ovanpå fogskummet) Det jag undrar är om jag ska dra en sträng fogmassa på listens baksida så det blir riktigt tätt mot karmen? Eller är det bara att spika upp?
Ska sätta upp lister på sidorna om fönstret nedan. (ovanpå fogskummet) Det jag undrar är om jag ska dra en sträng fogmassa på listens baksida så det blir riktigt tätt mot karmen? Eller är det bara att spika upp?
D dejmon #2 Medlem · 180 inlägg 16 jun 2006 11:01 dejmon Medlem 180 inlägg 16 jun 2006 11:01 #2 är det smygar du talar om? om så är fallet limmar du dessa. ..//N