Ska bygga uterum med trästomme och funderar över hur vi bäst fäster stolpar och bärlinor mot tegelfasaden. Någon som har tips?
1 - bästa sättet att fästa träreglarna, dvs typ av skruv?
2 - bästa sättet att foga/isolera, någon slags skum? Latexfog? Bör man ha någon slags syllisolering mot fasaden?