har en liten konstruktion där en 45x45 är limmas och spikad mot en 195 regel mitt på. Tanken var att limmet (PU) skulle hålla tätt emellan så vatten inte rann in emellan. Men det har gått sådär... behöver nu täta på nåt vis.
Men vad använda? Utefog? Lägga sträng med pu lim? Limmet reagerar ju med vatten så det är ju bra egentligen, eftersom det inte är torrt...
Eller någon form av utefog som fäster?