2 398 läst · 8 svar
2k läst
8 svar
Förbränningstoalett
Kör också med cinderella comfort. Haft den i snart ett år och tycker den funkar helt ok.
Valde den pga nära till service, bra betyg från andra samt att vi tycker den passar vår stuga bäst.
lite hög sitthöjd kan jag tycka och lite kallt om rumpan när fläkten kör men annars inget att anmärka på.
Valde den pga nära till service, bra betyg från andra samt att vi tycker den passar vår stuga bäst.
lite hög sitthöjd kan jag tycka och lite kallt om rumpan när fläkten kör men annars inget att anmärka på.
Det finns en cellplastsits som tillbehör, oumbärlig om du frågar mig!B Bongtor skrev:
https://www.cinderellaeco.com/se-se/products/274/värmesits-i-epp-plast-till-cinderella
Den är inte ens en centimeter tjock så det gör ingen större skillnad. Jag gjorde en pall så att barn når ner, finns även en pall som tillbehör på Fritidstoas hemsida. Eller så återinför du modet med platådojor!B Bongtor skrev:
Hemmagjord pall för fötterna är ett utmärkt tillbehör för bekvänligheten. Jag har gjort en pall som är va 8 cm hög till vår Incinolet. //StefanM mlkjhr skrev: