Hej!
Nu är jag i samma sits här, reglerpaketet delar sig när man försöker dra ut det. Löste det sig för någon av er? Är det bara att ta i och dra så mycket som man orkar med något lämpligt verktyg, eller finns det något annat knep?
Nu är jag i samma sits här, reglerpaketet delar sig när man försöker dra ut det. Löste det sig för någon av er? Är det bara att ta i och dra så mycket som man orkar med något lämpligt verktyg, eller finns det något annat knep?
Det ordnade sig för min del. Efter att ha skruvat ihop det en gång och sedan tagit isär det så lossnade den så lätt så. Tror att det berodde på att jag lyckades vrida loss den genom att sätta dit temperaturvredet igen och vrida det lite fram och tillbaka några gånger.
Den andra gången så hade jag dessutom lite vattentryck kvar (huvudkranen avstängd, men jag hade inte släppt ut trycket genom någon annan kran som jag hade gjort den första gången), som kan ha hjälpt till.
Den andra gången så hade jag dessutom lite vattentryck kvar (huvudkranen avstängd, men jag hade inte släppt ut trycket genom någon annan kran som jag hade gjort den första gången), som kan ha hjälpt till.
Klicka här för att svara
