Hej,
Vi har ett fritidshus där varmvattenberedaren sitter under huset. Grunden är en plintgrund där varmvattenberedaren sitter i en låda. Nu funderar vi på flytta denna varmvattenberedare till en garderob som ligger vägg i vägg med badrummet. Vi funderar på om man skulle kunna låta rören gå ner under huset (där de finns nu) och sedan gå upp i själva garderoben via golvet. Jag antar att man inte kan låta dem gå från badrum in till garderob då man måste göra hål i väggen och därmed tätskikten? Är det någon som har några tips om vad man ska tänka på och vem man bör anlita till detta jobb? Är det en rörmokare i första hand samt byggfirma som gör om garderoben? Måste man ha golvbrunn i garderoben? Hur löser man det bäst?