Hej
Vi har ett centralt brandlarm med lite olika sensorer. Larmet är inte längre kopplat till räddningstjänsten, men larmar ändå lokalt inom huset.
Det finns dock en värmedeckare som sitter helt fel och som skulle behöva flyttas. Men frågan jag ställer mig är. Vad händer om man öppnar en sådan och skruvar ur sladden. Tjuter larmet då?