Dom är värkeligen ursnygga, stilrent och klassisk. Lycka till - berätta gärna här hur det går m lite bilder!
mvh hanneli
Jag håller med! Nu när jag fått nys på Multiform så känns alla andra kök jag tittar på helt ointressanta Det känns som om mitt hjärta bestämt sig...men min hjärna (och plånbok) kämpar emot ;D ;D