hanneli skrev:
Dom är värkeligen ursnygga, stilrent och klassisk. Lycka till - berätta gärna här hur det går m lite bilder!

mvh hanneli
Jag håller med! Nu när jag fått nys på Multiform så känns alla andra kök jag tittar på helt ointressanta :o Det känns som om mitt hjärta bestämt sig...men min hjärna (och plånbok) kämpar emot ;D ;D

/M.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.