213 läst ·
4 svar
213 läst
4 svar
Flytta en av flera innedelar
Snabb fråga här om luft-luft-pumpar. Jag vill flytta en innedel som är en av tre som är kopplade till samma utedel. Kan jag tömma innedelen på köldmedel precis som vanligt eller måste det till någon särskild procedur iom att det är flera innedelar? (Alla innedelar är givetvis kopplade separat direkt till utedelen)
Ja precis, det är så jag har gjort förut. Frågan handlade om ifall jag behöver göra något utöver det iom att det här är ett multi-splitsystem. Men jag förmodar att man bara gör som vanligt, alla tre innedelarna har ju helt separata rör.DonPablo skrev:
Långa rör är det dock definitivt, en bit över 12m skulle jag tro.
Klicka här för att svara