Har haft en firma, stor etablerad entreprenör, som monterat vårt nya kök.
Innan dess så ville jag att de skulle ta bort gamla plastmattan och flytspackla så golvet blev jämnt.
Sedan skulle ny plastmatta läggas.
Sen monterades köket och när allt var klart så var det dags för mig att sätta golvlister.
Det var nu problemet började, golvet är rena berg och dalbanan och värst utmed väggarna.
Har kollat med mitt 2 meters vattenpass och det skiljer upp till 1 centimeter på flera ställen.
Det verkar inte vara vågrätt nånstans.

Jag har klagat och påpekat detta när de gjorde slutbesikting, de ska fixa på ett ställe men jag är definitivt inte nöjd med jobbet.
Vad mer kan jag göra?
Kan jag begära att de monterar golvlisterna gratis?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.