1 555 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Flytspackla med Finja vs Casco Thermoplan
Ska flytspackla badrummet, 2.1x2.5m. Kommer lägga 12mm golvvärmeslingor och flyta minst 5+3+12+10=30mm+ fallbyggnad
Kikat på Hornbach som är mest prisvärda och dom har två alternativ (som jag känner igen)
Casco Thermoplan
Finja 310F
Finja 365 FR
Prio ett är vilket som är bäst att jobba med (och givetvis ger bra hållfast slutresultat men det utgår jag från att alla gör)
går det att säga vilken variant som är bäst att arbeta med som oerfaren flytare? (jag har gjort det några få gånger tidigare samt gjutit några plattor etc så viss vana har jag)
Kikat på Hornbach som är mest prisvärda och dom har två alternativ (som jag känner igen)
Casco Thermoplan
Finja 310F
Finja 365 FR
Prio ett är vilket som är bäst att jobba med (och givetvis ger bra hållfast slutresultat men det utgår jag från att alla gör)
går det att säga vilken variant som är bäst att arbeta med som oerfaren flytare? (jag har gjort det några få gånger tidigare samt gjutit några plattor etc så viss vana har jag)
Kan tyvärr inte hjälpa dig, men är också intresserad av svaret! Jag ska också flytspackla ett litet badrum snart, och vill gärna veta om det finns vissa produkter som är lättare att jobba med än andra.
Klicka här för att svara