Undrar om någon vet vad för sorts flytspackel man ska ha på ett betonggolv i källare med vatten buren golvärme under,golvet är ganska o jämt ,kan man inte slätta av det med nån finare bruk känns som ett billigare alternativ ,källaren är på 76 kvadrat o på det skall det sättas klinkers......