HEj..

En kanske helt dum fråga men, om jag vill lägga Floore vattenburen golvvärme (12mm) i mitt kök på 8 kvm värmeyta...

Jag hade tänkt dra ner rören genom golvet, ner i källaren och sätta shuntmojängen där... Går det att fylla systemet då när det är uppförsbacke, går ju inte att lufta då?

Försökte få tag på mer info hos ÅF men dom har ju inte ofta tid precis..
 
Jag är intresserad av att göra en liknande grej men att dra ner rören i krypgrunden. Är det någon som gjort detta? Luftningen borde väl gå ändå då systemet är trycksatt, eller?
 
  • Gilla
Fredrikssonzz
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.