1 246 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Flera trådlösa paneler till DSC larm?
Jag har två stycken kontrollpaneler med radiomottagare, RFK5500 till mitt DSC PC1864 larm som jag håller på att montera. Nu är det bara det att man verkar endast kunna ha en knappsats med radio i per system, och den andra kontrollpanelen bör då ha varit PK5500 i stället. Nu är detta för sent, då grejerna har legat över ett år så antar jag att något öppet köp kan det vara lite sent för. 
Finns det någon chans att jag kan använda dessa två kontrollpaneler ihop? Kan man t ex inaktivera det trådlösa hos den ena eller så? Känns ju ruttet att inte kunna använda båda, de var ju dyra.
Finns det någon chans att jag kan använda dessa två kontrollpaneler ihop? Kan man t ex inaktivera det trådlösa hos den ena eller så? Känns ju ruttet att inte kunna använda båda, de var ju dyra.
Det finns ingen som vill byta sin PK5500 till en RFK5500??? Den är helt ny i kartong, köpt på Ahlsell för 15 månader sedan.
Fabrikatet är alltså DSC / Teletec.
Jag skulle ju även kunna sälja en RFK5500 för ett lämpligt bud. Bättre än att det ligger oanvänt.
Fabrikatet är alltså DSC / Teletec.
Jag skulle ju även kunna sälja en RFK5500 för ett lämpligt bud. Bättre än att det ligger oanvänt.
Redigerat:
Klicka här för att svara