4 807 läst ·
11 svar
5k läst
11 svar
Fler från Alsike?
Aha, jag känner två andra som bor just där, dels en kollega och dels en kollega till min man. Min mans kollega håller på och bygger takkupa och inreder övervåning nu. Hans fru är höggravid... Du kanske vet vilka dom är.Zeko skrev:
Roligt att det fanns Alsike-bor på forumet...hade nästan gett upp hoppet
! Men det stämmer bra att det är kvarteret ovanför lekplatsen.
Vart håller ni själva till ?
Jenny_U: Vet precis vilka det är, kan inte påstå att jag känner dem...men har följt takkupeprojektet med spänning
! Trivselhus...blir det på andra sidan av "stora" vägen ?
Vart håller ni själva till ?
Jenny_U: Vet precis vilka det är, kan inte påstå att jag känner dem...men har följt takkupeprojektet med spänning
Japp, på andra sidan vägen. Vårt är vinkelhuset med halvt målad gavel i grått. Mellan ett enplanshus och ett mansardhus.Zeko skrev:
Har du själv takkupeplaner med tanke på ditt intresse för denna?
Klicka här för att svara