Hej. Har köpt ett hus var det står en fin Roslagsspis. Jag undrar på om det går att montera inn en flekt i denna för att blåsa värmen ut i rummet genom spjället. Se bilden.

Espen
 
  • En vitmålad Roslagsspis med tänd eld och synliga flammor bakom glasluckorna, omgiven av två ventilationsspjäll.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det finns inget förberett för det, du får nog va lite uppfinningsrik och se om det går att sätta in nåt under.
 
  • Gilla
Espen64
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.