Hej alla.
Är på G att köpa en fastighet, men ser att fasaden ser lite allmänt ”tråkig” ut. Fastigheten är från 2008. Är detta normalt att det ska se ut så? Och går det att göra något vid de? Tvätta, måla om? Billigaste lösningen på att få det att se ”bra” ut? Eller är det något som måste åtgärdas?
Tacksam för svar.
Är på G att köpa en fastighet, men ser att fasaden ser lite allmänt ”tråkig” ut. Fastigheten är från 2008. Är detta normalt att det ska se ut så? Och går det att göra något vid de? Tvätta, måla om? Billigaste lösningen på att få det att se ”bra” ut? Eller är det något som måste åtgärdas?
Tacksam för svar.
Klicka här för att svara


