S
FredrikR FredrikR skrev:
Verkar finnas en del flame tamers på Amazon.se som kanske passar om du mäter originalet.
Annars här:
[länk]
Att det finns diverse random flame tamers vet jag. Jag söker några som passar denna grillen. De måste ha rätt längd och form i ändarna för att funka, tyvärr.

Nettoparts har inte en enda reservdel listad till denna grillen.

Redigerat:
S Snickerick skrev:
Att det finns diverse random flame tamers vet jag. Jag söker några som passar denna grillen. De måste ha rätt längd och form i ändarna för att funka, tyvärr.

Nettoparts har alltså exakt noll reservdelar till grillen.
Stod det inte:
Oavsett vilken Nordic Season gasolgrill reservdel du behöver, så är vi de rätta att hitta delen hos.

Hittar du inte den Nordic Season gasolgrill reservdel som du behöver, så kontakta oss gärna – vi är redo att hjälpa och vägleda dig! Kom ihåg att ge så mycket information som möjligt från Nordic Season gasolgrill typskylten..

Annars får du kolla utomlands, har du inget reservdelsnummer i manualen du kan söka efter.
Elgiganten verkar inte vara mycket till hjälp, tyvärr.

Köpt samma grill för 4 år sedan.
Omöjlig att hitta reservdelar som passar.
Jula säljer samma modell heter Excellence men dem har ingen reservdelar.
Ska kasta den efter Sommer och nästa gång köper nånting from en riktig känd tillverkare.
Sad but true.

Du kan köpa hela grillen på rea for 3000 :p 700 for 1 är galet.

Hittade du flamtämjare? Jag hittar dom inte heller som reservdel.

Ja köpte dem har på amazon.se

Nordic Bbq Store 4 Pack Sealing Plates for NAPOLEON P500RSIBPSS-3 Prestige 500 4-Burner Liquid Propane Infrared Gas Grill, NAPOLEON P500RSIBPK-3 Prestige 500, Porcelain Enamelled Steel. https://amzn.eu/d/9zpq3Sb

41cm dem passar ok... Inte 100% men fungerade.
Ganska söket att när dem börjar rosta den kommer ramla ner i fett sil.

Ska köpa nytt grill på rea i höst. Nånting inte så billigt :p

Jeffrey Rochester Jeffrey Rochester skrev:
Ja köpte dem har på amazon.se

Nordic Bbq Store 4 Pack Sealing Plates for NAPOLEON P500RSIBPSS-3 Prestige 500 4-Burner Liquid Propane Infrared Gas Grill, NAPOLEON P500RSIBPK-3 Prestige 500, Porcelain Enamelled Steel. [länk]

41cm dem passar ok... Inte 100% men fungerade.
Ganska söket att när dem börjar rosta den kommer ramla ner i fett sil.

Ska köpa nytt grill på rea i höst. Nånting inte så billigt :p
Tack för snabbt svar! Förstår på sätt och vis att du siktar på en dyrare/bättre grill. Om man bortser från att den här delen inte verkar finnas som reservdel så måste jag säga att jag upplevt grillen väldigt bra och robust sett till vad den kostade. Det är konstigt att dom inte säljer flamskydden, det borde ses som en förbrukningsvara på gasolgrillar.

Hade samma bekymmer med vår gamla landmann. En bit plåt från biltema och slöjda lite med vinkelslipen så var problemet ur världen.

• Gilla
Magnus_
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.