Vi har en värmepump enligt ovan från 2004, modellen heter Nordic AE-XP 09 DR. Fläktmotorn måste antagligen bytas då den väsnas en hel del.
Är detta ett enkelt byte?? Vi har fått ett pris från en IVT installatör på minst 4000:- inkl Moms, är inte det väl dyrt ??
Någon som har andra förslag på lösning eller vad jag bör göra ??
/// Hälsn // Stefan
