Vi håller på att bygga kök också o börjar fundera på fläkten. En fläkt med sån glas skiva är det någon av er som har en sån? Hur fungera rengörningen på ett sånt glas, känns som om det ska behövas rengöras varje dag från fett o hur får man bort fettet lätt??? Är det helt enkelt ett dåligt val? Men ack så snyggt!

tacksam för lösningar, ideer & ev andra förslag..
sussi