Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Luftkanalsröret där badrumsfläkten ska sitta är 130mm och kommer ut genom gipset.
Jag köpte en pax-fläkt som ska monteras i ett 100mm rör. Det gör ju att hålet är för stort och skruvhålen hamnar i mellanrummet mellan 100 och 130 mm och skruvarna har alltså inte nåt att fästa i.

Hur ska jag göra?
Köpa en annan fläkt för 125mm rör som jag har sett finns så skruvarna får nåt att fästa i?
Eller har ni nåt annat förslag på lösning?

Tacksam för hjälp!

P.S
 
Det finns täckplattor att köpa. Kostar runt en hundring.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.