Den ser intressant ut, vad har du för typ av kamin?

Skulle jag sätta en sån där framför min keddy insats tror jag den skulle brinna upp .. 🤔
 
När jag monterade min KEDDDY med värmemagasin så fanns en fläkttillsats från leverantören.
Den blåser bakifrån och över kylflänsarna och framåt.
/W
 
M MacAttack1 skrev:
Hej!
Jag öppnar upp denna tråd igen. Jag har exakt samma problem som TS.
Jag har beställt denna vara:
[länk]

Jag ska testa den ikväll. Kan återkomma med resultat.
Vad blev resultatet?
 
Får be om lite mer tid. Jag råkade dra sönder en av skruvarna på fläkten. Ska reklamera varan (det var dock mitt egna fel). Återkommer så fort som möjligt.
 
M MacAttack1 skrev:
Får be om lite mer tid. Jag råkade dra sönder en av skruvarna på fläkten. Ska reklamera varan (det var dock mitt egna fel). Återkommer så fort som möjligt.
Hej,
Har du fått någon fart på fläkten ? återkom med lite bilder.

är även liten sugen på en sån fläkt med
 
Hej! Det blev aldrig att jag behöll/testade varan. Fick helt enkelt lösa mitt problem på annat sätt. Jag hittade dock detta klipp på samma vara och fläkten verkar ju snurra fint.
https://vm.tiktok.com/ZNRy11mBg/
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.