Hej.
Vi ska reva ner köket innan snickare kommer och bygger nyt, frågan är då kan vi ta ner fläkt 2-3 dagar innan dem kommer och täcka hål med något? Eller låter det hellt galet? är det svårt att ta ner fläkt, eller?

Tack!

Du menar köksfläkten ovanför spisen? Bara att riva bort och man behöver inte nödvändigtvis heller täcka hålet med någonting.

Vi har beställt kök från IKEA... Vi undrar om installations pris eftersom alla vi pratar med vill ta jätte mycket för VVS och elarbete (VVS: typ 4000:- för inkoppling och 2500:- för urkoppling och 700:- i timmen för el)

Vad jag undrar är om vattnet till lagenheten stängs av i lägenheten (och det gör det), varför tar dem betallt för detta? Vi ska ha kvar vår gamla spis och den ska tillbaka till samma plats som innan... samt ska nya diskho på samma plats som den gamla, samma med nya diskmakin. Förstår inte riktigt vad dem tar betallt för, t.ex vad ska en elektriker göra?

Annan fråga: nu är jag inne på "svara på ämne" från tidigare fråga, hur/var starta jag ny ämne? jag är amerikan så mitt svenska ar inte 100%... känner mig så frustrerad att jag inte kan hitta rätt!

jätte tacksam för svar!!

renovation girl skrev:
Annan fråga: nu är jag inne på "svara på ämne" från tidigare fråga, hur/var starta jag ny ämne? jag är amerikan så mitt svenska ar inte 100%... känner mig så frustrerad att jag inte kan hitta rätt!

jätte tacksam för svar!!
Hi!

Whenever you browse the forum you should see a green icon in the top left hand corner saying "Nytt ämne". (New topic)

Click this icon and you can create a new thread.

Note: This icon is not visible while you actually read this reply (now the green icon says "Posta svar which means reply to topic) but just hit "back" on your browser and you should see it! awsm.png

Det är för bra för de användare som inte är bra kunskap om dess verktyg som nämner ovan. Även jag har vidarebefordrat den till mina vänner. Du kan få hela information som du vill. Tack

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.