Försöker här eftersom jag inte får någon respons i ventilationsforumet.

Jag funderar på att installera en radonsug i dräneringsrören (i spolbrunnarna). Vad ska jag ha för fläkt? Övriga tips och råd?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.