K KungAnka #1 Medlem · Falun · 1 229 inlägg 9 jun 2010 14:34 KungAnka Medlem Falun 1 229 inlägg 9 jun 2010 14:34 #1 Försöker här eftersom jag inte får någon respons i ventilationsforumet. Jag funderar på att installera en radonsug i dräneringsrören (i spolbrunnarna). Vad ska jag ha för fläkt? Övriga tips och råd?
Försöker här eftersom jag inte får någon respons i ventilationsforumet. Jag funderar på att installera en radonsug i dräneringsrören (i spolbrunnarna). Vad ska jag ha för fläkt? Övriga tips och råd?